Topamusement van Diaboliques

Ik citeer uit de brief van Diane Noordink coördinator vrijwilligers Stg. Zorgcentra Hengelo.

“Nu, dat hebben we met de Diaboliques en hun show “Frappant” gekregen!
 Het werd een avond waarvan aan het einde iedereen zoiets had van “Is het echt nu al afgelopen?”

“Wim en Joke Uijtdewilligen hebben de zaal vanaf het eerste moment in hun greep door de humoristische en prettige wijze van presenteren. Er wordt vanaf het begin contact gezocht met de toeschouwers. De mix van variété-onderdelen en prachtige zang is een uitstekende combinatie.”

“Humor was het sleutelwoord en bij velen biggelden de tranen van het lachen over de wangen. Aan het einde van het optreden gaf de zaal dan ook een staande ovatie voor dit ‘Frappante’ optreden.”

Ik citeer uit de brief van Elly Bogerman coördinator vrijwilligers Z.C. Het Zonnehuis Beekbergen.

“De voorstelling was voor de vrijwilligers één groot feest, zij hebben er van genoten. Samenvattend het was in alle opzichten voor iedereen een heel geslaagde avond.”

Ik citeer uit de brief van Monika van der Wijck coördinator vrijwilligers ‘Circonflex’ Zevenbergen.

“Graag laat ik jullie weten dat wij, daarmee bedoel ik degene die het feestje organiseerde en onze vrijwilligers voor wie het georganiseerd werd, met volle teugen hebben genoten van de kleurrijke, vrolijke en gezellige middag die werd verzorgd door Joke Smith en Wim Uijtdewilligen.”